lördag, december 04, 2010

På väg till pysselträff

Nu ska jag äta frukost och packa ihop det sista innan jag far på pysselträff.
Larmet på Volvon fungerar kan jag berätta, jag skulle ju bara koppla på motorvärmaren och sopa av snön på rutorna ,när jag slant till och råkade daska till ena vindrutetorkaren med borsten,och då började bilen vråla för full hals !
tut tut tut tut tut tut osv, undrar om jag väckte halva kvarteret, pinsamt, fick skynda mig in i huset och trycka på nyckeln så bilen låstes upp och blev tyst.



Jag blir borta tills i kväll nån gång, hoppas hinna göra många kort under dagen, men som vanligt blir det ju massor av pratande också :)
Det är så kul att träffa vänner och få inspiration av vad de gör.
Det här kortet gjorde jag häromveckan, det är så kul med liquid pearls, man droppar ut ur flaskan och så blir det små pärlor som stelnar :)

Inga kommentarer: