lördag, december 11, 2010

Film och middag

Vi har haft en trevlig dag vi såg på en gullig film ,om en sköldpaddas liv.



Den här bilden är tagen 15.53, mitt i natten skulle man ju kunna tro.
Det är en stor nackdel med vintern att det blir kväll mitt på dan.


Jag och huvudrollsinnehavaren i filmen :)
Det är en vacker film, särskilt i 3D,det var som att simma i ett korallrev, och små sjöhästar kom rakt mig, jag flämtade till ibland när saker och djur kom rakt mot mig,haha.


Sen åt vi buffé på Eastern Palace.
När Claes ville ha påfyllning på sin läsk så skulle jag diva mig lite och beställa på kinesiska, men servitrisen sa bara : ok.
Inget : åååh kan du kinesiska, men hon var stressad, det var rätt fullt där.


Jag tog efterrätt också, Claes smakade bara lite glass från min tallrik.

Sen kom vi hem och såg på Så mycket bättre, med Di Leva och gänget.
Nu ska jag bada och sen sova och drömma om sköldpaddor :)

Inga kommentarer: