fredag, december 17, 2010

Julpyssel Deluxe

I går fick jag hem min bok av Josefine Ekman som jag vann i bloggenKafferepet

Det är en mysig bok, jag har bara hunnit snabbtitta i den, men det är en bok som man gärna kan sitta och titta i när man vill koppla av en stund.
Massa trevlig tips som passar alla, baka, sticka, göra smycken, slå in paket osv.


Omslaget i sig är ju en prydnad, jag ska ha den framme i jul som en trevlig dekoration.


Ge bort en byggsats för pepparkakshus, en mysig present.


Placeringskort med pingviner ! :)
Många av tipsen i den här boken passar året runt, det är alltid trevligt med förslag på inslagningar av paket, eller att göra en glass-iglo.
Vissa kan man modifiera lite också, boken sätter verkligen fart på fantasin, jag är väldigt glad att jag vann den :)

Inga kommentarer: