söndag, december 19, 2010

Julklappar på gång

Dagen började som vanligt med att jag åkte till kyrkan, det är extra mysigt vid juletid när vi sjunger Stilla natt och andra julpsalmer.


Sen har jag och Claes slagit in julklapparna klart, nu fattas bara att sätta band och rosetter på dem, men det går ju fort, det som kan vara tidskrävande är att hitta kartonger som passar att slå in sakerna i, så det är skönt att det är klart nu.

Vi såg på Lyxfällan på tv under tiden, det är ett mycket bra program, jag gillar hur de sätter upp pengar på en tavla i olika kategorier.
Jag ska ta fram monopolpengar nån dag och göra samma sak med min son, fast inte på en tavla, men på ett bord, och visa honom de utgifter vi har och vad man kan spara på och inte, han har nämligen en lite för optimistisk syn på vad som är lämpligt att önska sig i julklapp ;)

Inga kommentarer: