onsdag, december 08, 2010

Namnsdagspresent


Idag fick jag ett halsband med posten, det är min låtsasmormor i Jönköping som skickade det, jag har namnsdag i morgon,och hon kom ihåg det minsann, jag hade själv glömt bort det, det var farmor som började med att fira mig på Annadagen redan när jag var liten,och sen har det fortsatt , jag är glad att jag har en namnsdag, det är inte alla som har det, Elis har tre till och med.

Halsbandet är gjort av frön från Liberia, står det, jag har ingen aning om vad det är för frön,de är hårda som pärlor.
Det är ett så långt halsband att jag kan ha det 2 varv runt halsen, snygg färg som passar till det mesta :)

Jag har varit flitig idag och skickat in material till tre tidningar, förutom det vanliga med städande, tvättande mm.
OJ jag har ju inte hängt tvätt, då ska jag skynda mig ner i källaren och göra det, innan det är dags att krypa ner i sängen.
Natt natt alla som tittar in senare ikväll :)

Inga kommentarer: