måndag, december 27, 2010

Årskrönika 2010 del 1

Nu är det nästan slut på det här året, så jag ska ta en titt på vad som hänt egentligen.
I januari längtade jag till sommar och Turkiet, jag åt bland annat fyllda tomater och hade turkiska kläder ofta.

När jag gick ut så hade jag gärna min Michael Jackson jacka på :)

I Februari var jag sjukskriven i 2 veckor ,det är det längsta jag varit hemma under mina 17 år som tidningsbud.
Och det snöade ungefär hela månaden.


Jag träffade Heidi Andersson

och Di Leva

I mars köpte jag en ny bilstereo.
Träffade Robert Broberg, Bert-Åke Warg, Staffan Westerberg, Jonas sjöstedt, Salem Al Fakir, Anette Bjärlestam och Figge Norling.

Mätaren på Samara slog om till 88888.

fortsättning följer imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

God Fortsättning.
Såg att du har hamnat i Hemmets Veckotidning.
Ha det så bra-

Samara sa...

Den här veckans nummer ?
jag vet inte vad det handlar om, minns inte när jag skulle ha skickat in nåt, men det brukar ju vara lång pressläggning.

God fortsättning själv, vem du nu är ;) ni som är anonyma när ni kommenterar,det vore kul om ni kunde skriva ert namn eller alias :)