måndag, oktober 25, 2010

En ny spännande vecka

Många ogillar måndagar, men jag har alltid tyckt att det är spännande, en hel vecka framför mig, men nya upplevelser och nya saker jag planerat att göra.
Även när jag var tidningsbud tyckte jag så, måndagar är det ändå ofta tunna tidningar, och min helg var ju så kort så jag hann knappt fatta att det var helt innan den var över,så det var ingen måndagsångest.

Idag läste jag tidningen och insåg att nakna karlar kan vara farliga.
Vad sägs om det här ?
" Ett spädbarn dog och flera personer skadades under oklara omständigheter natten till lördag i en förort till Paris.
En kvinna fick panik när hon misstog sin man för djävulen sedan han gått upp naken för att ge deras barn mat.
Ett antal personer som fanns i lägenheten hoppade ut genom fönstret, vissa med barn i famnen. Ett spädbarn fördes till sjukhus ,men avled senare av sina skador "

Ja vad säger man ?? Såg han så hemsk ut naken ? Och varför hoppade de andra ut genom fönstret, trodde alla att den onde var där ?
Själv hade jag en mardröm inatt om en stor råtta i köket som till och med katten var rädd för,men jag fångade den och kastade ut den, men då var det översväming ute och råttan simmade tillbaks mot huset.
Samtidigt upptäckte jag en man ( dock inte naken ) som klängde sig fast utanpå huset,och det var en i gruppen Aqua, så jag funderade på om jag skulle ringa polisen eller be om en autograf.
Vad kommer alla knäppa drömmar ifrån ?

Och vad kommer alla spam ifrån ?? Inte nog med att jag får mail varje dag om att förlänga min p*nis, jag som inte ens har nån, och mail från ryska kvinnor som tycker att jag verkar vara en snäll man, hmmmm, men idag fick jag en kommentar på mitt blogginlägg om Sanna Nielsen, det var skrivet på tyska och budskapet var att min blogg är trevlig,men att bilderna i det inlägget är privata och att jag inte hade rätt att lägga ut dem, för de hörde till en annan blogg.
Jamen hur tänker folk ? vad vill de uppnå ? som sagt nog är det en spännande start på veckan, alla de fotona tog Claes o jag själva, jag är ju själv med på flera av bilderna, suck ju.
För övrigt kommer Håkan Nesser till stan på onsdag, jag ska dit såklart :)

Inga kommentarer: