tisdag, oktober 19, 2010

man ska inte skjuta upp saker

Idag upptäckte jag att förvaringslådan för stolsdynor har blåst sönder
locket är helt trasigt och det är ju tejpat både här och där sen förut, så dålig kvalite,
den var ju bara 3 år,men det är skrot nu. Så var dynorna blöta, de tjockare är ok, de får torka i källaren, men de tunna var vidriga, hur mögliga som helst , blääääääää.
Och min mor blev sur, sa att det måste man ju fatta att saker ska in inför vintern, jo det borde man ju fatta,
men Claes har ju varit sjuk, han fick inte lyfta saker,så vi kom av oss helt,och nu är det för sent .

Jag ska fara till stan och göra några ärenden,och så ska jag ta med mig pant, hittade ett gäng i förrådet vad det nu gör där, har pant i garaget också och källaren, det är fånigt ju att man skjuter upp det i evighet istället för att ta med en liten kasse varje gång.
I övrigt så är jag ovanligt pigg i dag, har många planer på gång, bara att åka till stan så här tidigt är ju ovanligt för mig, jag brukar sova till 12-13 och åla iväg hmm haha kolla vad jag skrev, åka iväg ju inte åla,hehe, vid 14-15 tiden på dan, så nu borde det ju vara mindre folk i stan än normalt
Man kan ju undra varför jag jobbat så där i alla år, det borde jag ha fattat att sömn och energi är mer värt än pengar, nu är jag ju en helt ny människa.

Inga kommentarer: