tisdag, oktober 26, 2010

Visst har vi snö



Jag fick en kommentar i går om att det måste finnas snö för att åka snowboard, jo det stämmer, så det gick inte särskilt bra för pojkarna, men lite snö har vi ändå.
Och nu har volvon fått vinterskor på fötterna, ja vinterdäck alltså.
Så kan jag slappna av när min snygging ska på jobbet imorgon.

Vi fick post idag,som så många andra dar.
Ett personligt brev till mig från Traderas vd, oooh.
" Du har under september månad lyckats sälja fler objekt än i augusti.
Något som visar på att du är en duktig säljare med potential för att utvecklas.
För att uppmärksamma din fina prestation så vill vi belöna dig med en trisslott. "

Men nä, Claes fick ett likadant brev, och autograferna var likadana, alltså utskrivna på datorn, och inte vann vi nåt heller.
En liten miljon hade suttit fint,då hade vi kunnat betala av huset och ändå ha kvar över 5 årslöner för mig,men sån tur har man aldrig.

Yves Rocher skickade ett erbjudande om att köpa julklappar.
" Det är nu den börjar, den hemlighetsfulla magiska strålande och alldeles underbara julen "
Nä, inte börjar den nu heller, nån måtta får det vara, ingen jul här före 1 november, då börjar jag smygjulpynta.

Jag har bakat idag, ni får rapport om det sen.

Inga kommentarer: