onsdag, november 03, 2010

Grattis Guldklimpen 40 år


Idag fyller min mammas Opel Rekord 40 år !!
Ursäkta dålig kvalite på bilden, det är visst dags att putsa upp scannern.
Han är 71 års modell, men bilar tillverkas ju oftast några månader innan det år de har ,så idag är det den stora dagen :)
han har bott i hennes garage och haft pension de senaste 12 åren ca, men nån gång framöver ska hon skaffa de reservdelar som fattas och få fart på honom som sommarbil.
Elis har inofficiellt fått bilen, när han blir 18 så är ju bilen 45 år, hihi.

Grattis även till Louis Herrey som fyller 44, och Ebba von Sydow som väntar barn :)

Nu ska jag gå till posten med två böcker jag sålt på Tradera, jag blir inte rik på mina auktioner, men många bäckar små :) hela 14 kr tjänade jag på dem.

Inga kommentarer: