torsdag, november 18, 2010

jag är fortfarande kändis

Jomen visst, nu när Foki är i Thailand så passar jag på och tar över bloggvärlden, hihi. Nej ,känd lär jag inte bli, men mina Mercedesbilder är på andra plats på mest lästa inlägg på VKs sida just nu,det är superhäftigt.
jag har fått fler snälla kommentarer, exempelvis den här :
" Hör av dig till Teknikens värld eller liknande svenska biltidningar. De betalar säkert bra för bilderna om de anser dem intressanta, men hör dig för om det först.
Självklart bör också VK betala dig för dessa bilder...bra jobbat. :) "

Men Teknikens värld svarade att det är fina bilder och att det var säkert en häftig upplevelse, men bilarna är inte hemliga, så det är inget de vill publicera, men ser jag fler testbilar så ska jag höra av mig, nån kanske är hemlig.

I övrigt har jag varit på Arbetsförmedlingen idag och träffat min handledare som sa att jag skulle få jobbcoach hos Manpower.
Jag har handlat lite mat också, och skaffat biljett till Lena -Maria Klingvall nästa vecka, det ska bli intressant att höra henne berätta om sitt liv.
Det är hon som var med i Här har du ditt liv, jag kände till henne sen förr, hon är stjärna i Japan osv.

1 kommentar:

Miapuh sa...

=) Trevlig helg
kram