fredag, november 12, 2010

Jag packar

Imorgon ska jag på pysselträff och blir borta hela dan,så nu har jag massor att packa, och så ska jag göra sallad att ta med.
Salld, gurka, kyckling, ananas, ägg, ost, sparris, paprika, oliver, majs.
Jag kanske kommer på nåt mer att stoppa ner också, det är bra att ha med mat, för hungrig blir man ,träffen pågår från kl 10 till 24, men jag stannar bara till ca kl 19, många brukar fara och köpa pizza, men det ska inte jag göra den här gången,för jag vill bli smal , motsatsen till en val.

Läste en krönika av Malin Wollin, som är less på att hennes cykel blir stulen hela tiden, hon köper nya cyklar med bättre, lås men inget hjälper .
Så avslutar hon : Jag ska cykla på den här cykeln som på den sista droppen vatten, i den mån man nu kan cykla på en droppe. Men vi kan nog alla enas om att det är lättare på en vattendroppe än på en cykel som är snodd.


haha, ja det har hon så rätt i :)

Inga kommentarer: