tisdag, november 02, 2010

Jag vann just en timme

Ja så kan det gå, jag har inte backat alla klockor än, och jag trodde att klockan var halv fem,men så såg jag på datorn att den bara är halv fyra, hurra !!!
Nu blev jag gladade och piggare när jag inser att jag inte slösat bort så mycket tid som jag trodde.

Häromdan testade vi receptet på Paolo Robertos potatisallad igen.
Jag bloggade om det häromveckan HÄR kan man läsa det.
Nu hade vi rädisor, färsk mynta och rödlök som receptet säger, men det smakade inte så mycket av myntan, Claes sa att det är nog bättre med torkad ändå.
kaprisen var fortfarande mindre än receptet, helt enkelt för att den tog slut ,så kan det gå. Men vi hade bara 1 msk vinäger istället för 2,5 och nu smakade det väldigt bra.

Jag ringde nyss och klagade på en pizza jag inte var nöjd med, och då sa den vänliga kvinnan i kundtjänst att jag ska få två kuponger, en för att köpa en likadan igen och testa om det var bara just den som var fel, och så en kupong för att köpa en av deras andra smaker. Sånt är fin service :)
Hon tackade mig för att jag ringde och sa att enda sättet att de kan få veta vad kunderna tycker är ju just att man hör av sig till dem.

1 kommentar:

aye sa...

hejhej^^
Var gärna med och delta i min dagens-blogg tävling.
Hoppas du får en fortsatt trevlig dag.
Kramisar <3