torsdag, november 04, 2010

Jag hamnade i stan

Det blir inte alltid som man tänkt, jag som skulle hinna så mycket idag, njää det gick åt skogen, eller rättare, det gick åt Umeå, för plötsligt ville sonen åka till stan och kolla på tapeter till sitt rum.
Och vips gick 2,5 timmar, för vi kollade i 4 affärer när vi ändå var där.
Men sen har jag varir ganska flitig, men jag får ta nya tag imorgon, hoppas solen skiner då med .


Solnedgång över Umeälven, från Ica Maxis parkering.


Kolbäcksbron.


Ja snöööö !? I Holmsund har vi ingen snö, fattar inte var den i stan kommer ifrån, men det fanns stora högar här och där på parkeringen.


Jag köpte en hatt ! Men det är lite svårt att ta familjeporträtt i en spegel.


Jag trivs i min hatt :) Som reklamen i tv ,när det kommer amerikaner och säger : Mr Anderson ! varför kan inte sånt hända mig, hihi.

Jag köpte en köksduk också för 15 kr, tapeter däremot köpte vi inte, men nu vet vi vilka han vill ha, men jag blev så tveksam på hur mycket som går åt med mönsterpassning, biträdet sa att det bara blir 3 våder på en rulle, låter lite tycker jag.

Inga kommentarer: