fredag, november 12, 2010

Nudelsoppa

Nu har jag varit borta länge från bloggen, men jag har också fått mycket gjort, i går var det ärenden i stan och sen blev jag trött så jag bara slöade hela kvällen.
Idag har jag tagit hand om disken, och storstädat diskbänken lite extra, tvättat, manglat, städat lite i gästrummet, bakat, hjälpt pojken städa på hans rum osv.
Han rensade frivilligt ut några gosedjur att ge till loppis, det behövs, för han har en brudkista full, 2 stora kartonger, 2 mindre kartonger och en rullvagn med tre hyllor, så mycket gosedjur har han, plus de som är hos hans pappa, hos min mor och i hennes sommarstuga. Han har nog med gosedjur för hela Holmsund känns det som.



Det här var min lunch, Thaisoppa från Kelda och nudlar från Ica, väldigt enkelt och otroligt gott.

1 kommentar:

Marina sa...

Smart kombination, det måste jag prova!
Marina