torsdag, november 25, 2010

Robert Wells

Ikväll åkte jag in till stan en sväng,och jag hade perfekt tajming, kom fram bara några minuter innan Robert dök upp, men han var stressad till flyget och vi var tre st som ville ha foton och autografer.



Jag tog en bild åt min vän Jani, de blev ju bra tillsammans, men jag hann inte vara själv på bild med Robert.


Bilden jag tog på bara honom blev inte helt bra, han halvgapar lite, men det gör inte så mycket, han är rar ändå, och nu har jag ju fått träffa honom.
Det blev inte tid för mer foton, den tredje i sällskapet fick också en bild med honom, men jag ville ju inte stressa på när taxin väntade och han nästan sprang till den.


Jag hann ju få autograf i blocket och de två skivorna signerade, så jag är väldigt nöjd ändå, han var trevlig det lilla jag hann träffa honom.
Och han är ju så otroligt bra på piano, bäst i sverige skulle jag tro :)

1 kommentar:

Zarah sa...

För att svara på din fråga, så finns det ingen sån knapp. :) Man får kopiera länken och dela den i links. :)